torsdag 26 mars 2009

Stackars Agnes

Tror det var förrförra fredagen jag läste Expressens bilaga där Agnes var i guld på framsidan. Jag ryggade. Skittaskig bild att välja. Agnes såg ut att ha minst tre hakor bland annat. Bilden tagen framifrån, nerifrån. Snällt? Jag var snabb att påtala det för min Expressenkompis som naturligtvis inte heller kunde förstå varför.
Hursom, veckan efter kom en insändare i bilagan om just detta. Bruden som svarade, Annika Leone, menade att de hade valt just den bilden för att visa att kändisar är som vilka vanliga människor som helst. Men hur förklarar hon sitt ständigt tråk-posande i tidningen undrar jag. Där är det bara SATC-wannabe-looken som visas. Jävligt tråkigt. Ocharmigt. Men hon kände väl helt enkelt att det var lite roligare att visa Agnes.

Igår var det våffler. Våffler. Eller våfflor.

Inga kommentarer: