tisdag 24 mars 2009

It`s getting hot in here

När då fastighetsskötarens hantlangare äntligen kom för att fixa elementen gjorde de det med besked. Har varit värmebölja här hela helgen.

Var förresten hos Bobby i fredags och klippte mig. När jag kommer in ser jag att Snygg-Erik sitter i Bobbys stol och blir klippt. Bobby putade och toppade som han skulle. Jag hamnade några stolar bort, men gick förbi honom och fick ögonkontakt när jag skulle schamponeras. Så jag satte mig i schamponeringsstolen och kände den svarta capen omhulda mig. När jag kollar upp efter en stund är Erik klar och ska bli fotad. Jag sitter då bakom honom blöt som en afghanhund. Fatta kontrasten. Han gjorde en crazymin och jag lommade mot min sittplats. Var in på Bobbys blogg typ cirka 32 gånger efter det i ren panik om att jag skulle synas i bakgrunden. Men Bobby hade valt en annan bild.
Förövrigt är det vår.

5 kommentarer:

Anna sa...

Haha, afganhund!
När mina element blev fixade för några veckor sen höll jag på att storkna av värmeslag. Var så van vid att ha iskallt så kontrasten blev så stor. Fick ju för tusan klä av mig till bara underkläderna, jag som var van vid att sätta på mig tofflor, kofta och filt när jag kom hem.

Anonym sa...

Jamen precis Anna! Man dör ju. Helt omöjligt att sova. Vaknar av törst flera gånger per natt. Ska det va så här?

Anonym sa...

såg bilden nu. är mållös. utan mål i mun. så långt ifrån den röda toppluvan man kan komma. händer bara berndalen. och kanske möjligtvis också brun.

Anonym sa...

hahah ps. vet du hur rolig du är som bara helt ur det blå reciterar låttiel från RAMMEL-låt? hahaha love u!

Anonym sa...

Men varför klipper du dig hos honom?