torsdag 5 mars 2009

En till chans

Behöver bra musik till träningen. Men jag är vilsen. Hittar inget bra. Någon som vet någon bra? Tidernas mest spelade hos mig är i det sammahanget:

Now that´s what i call indulgence-The Embassy

Jag är en vampyr-Markus Kuungård

Another chance-Roger Sanchez (Så himla vacker video, kolla!)

">


Alla springforum jag är inne på tipsar bara om en massa skitmusik. Vill hitta någon som har typ samma som jag. Har kommit på att det mest är trökkillar som hänger där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Borde du inte kunna springa till The Strokes - Is This It?

annica sa...

Ja! Den var jävlar i mig bra! Stroke hade jag ju glömt. De har en gång funnits på listan, men har av okänd anledning fallit ur. Tack Joeln!

Felicia sa...

Rosemary Clooney - Mambo Italiano?

speciellt när hon bara drar på.

Felicia sa...

ps. ny blogg, här: http://lilfelicious.blogspot.com/