fredag 13 mars 2009

It was all a dream

Kul är också att jag och typ alla jag känner klipper oss på Bobbys hårsalong. Bobby som i Linda Rosings bästa vän. Han smiter förbi där ibland. Putar med läpparna och drar i någons hår. Varje gång jag kliver in där tänker jag att det inte är på riktigt det som är där. Foket där är liksom knepigt. Och jag hör aldrig vad de säger när jag sitter där med capen om mig. Så jag bara ler och nickar i spegeln.
Jag kommer ihåg när jag frågade min vän H vem hon trodde var bästis med Linda Rosing. (H klipper sig också hos Bobby.) Hon hade inte en susning så jag sa att det var Bobby. Hon svarade:

- Näää! Dallas?!

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hahahaha.. Söker till tv.. Gu vad fint.. Puss

Anna sa...

Var det den H jag tror det är? Riktigt kul även om det var nån annan.

Anonym sa...

HG?

Anna sa...

Ja det var hon jag tänkte på!