onsdag 14 januari 2009

Hard stuff


Jag har en kompis. Och jag tackar Gud för att jag inte gjort samma saker som hon har. Som när hon skulle flytta och hennes pappa bar flyttkartonger. Ena kartongen gick sönder, och ur föll ett par handklovar. I rosa ludd. Rosa ludd. Underbart. Ännu roligare blir det om man vet vem killen är som hade köpt dom och på vilken butik.

Eller när samma vän skulle skicka ett dirty sms till sin vän i viken, och skickar det till sin far. Sms:et innehåller, som hon säger, ordet med tre bokstäver. Och hård. Resten var grovt säger hon. Heja!

5 kommentarer:

Anna sa...

Det är himla bra att du påminner mig om saker jag glömt! Nu förgyllde du min kväll=)

Anonym sa...

Tack och bock kompis. Exakt så ser dom ut. Dom är numera dina, enjoy!

Anonym sa...

Haha, ja du Anna. Nöjet är på min sida!

Du anonym, finns dom i turkost?

annica sa...

"Anonym säger:
Men du glömmer förresten den gången jag skickade mail till min kollega. att ja igår blev det ligga av, men han hade så liten så jag kände inget."

Anonym sa...

Hej min fina fina.. vad länge sen vi sågs. Som tur är får jag balla kommentarer från dig hela tiden Puss