fredag 30 maj 2008

Yeah!

Tänk vad jag är töntig ibland. Som när jag i pressade situationer använder mig av engelska uttryck. Jättefjantigt. Som häromdan när en kille höll på att köra på mig med cykeln, och jag gör trestegsfinten. ( För alla som inte vet handboll: vänster, höger, vänster.) Samtidigt som jag hoppar runt där halvskriker jag: shiiit!
Det hela blev jävligt märkligt, men vi bara skrattade och fortsatte. Nån dag senare står jag på bussen och råkar trampa en gubbe på tårna. Och då säger jag: wooow! Jag fattar inte. Sanslöst.

I alla fall så har jag under en dryg veckas tid fått duschat med hjälp av en hink. Duschgrejen har varit paj. Jag lovar att det inte var kul. Men efter lite lirk kom fixarn och fixade. Gick väl på en sisådär två minuter. Som jag försökt. Tur man är tjej. Men nu duschas det som aldrig förr.


Jag längtar till Frankrike. Kollar bilder och blir upprymd.



Inga kommentarer: