söndag 10 februari 2008

Right said Fred

Efter förra helgens heta dispyt ger jag er:






den franska nougaten. Det är den som inte är god. Som har nåt märkligt vitt i sig. Alltså inte att förväxla med läckerbiten:








dubbelnougaten! Jag kan inte riktigt minnas hur snacket gick, men jag vet att det blev hårdare och kallare för var minut som gick. Att chokladbitarna blandades ihop i en mischmasch av Rajder, Käck och Skotte. ( Den sistnämnda kan jag förövrigt sätta huvudet på att Nogren tycker om.) Och att allt avslutades med den underbara meningen: - nä, tacka vet ja en hederlig 70-procentare!


Och här kommer äckeltoppen:


Plats 3: Ja, här kommer Skotthelvetet igen. Fattar inte att den får säljas.

Plats 2: Faktiskt så kan jag framkalla äckelkänslor bara jag tänker på dom här. Jag pratar såklart om den förbannade engelska konfekten. Vansinn.

Plats 1: Här snackar vi om avsky. Godiset med vedervärdigt som mellannamn. Vi snackar romerskajävlabågar. De tar priset.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fröjd att läsa. Right said Fred!