torsdag 5 februari 2009

Jag behöver din hjälp

Jag blev så till mig för jag fick ett sånt spännande brev på hallmattan idag. Ett handskrivet. Med mitt namn på. Jag blev på så bra humör av hela händelsen.

För övrigt ägs jag av bryderier. Håller på att provpacka inför Marocko. Roligt är att de jeansshorts jag fick panikköpa i somras när jag hade köpt min cykel, och hade en snäv kjol på mig, har packats ned. Vi skruvade ju ihop cykeln på plats och jag var ju tvungen att cykla den hem. Gick in i första bästa affär och köpte det billigaste. Modell korta jeansshorts med tokiga färger på bakfickorna. Men jag gillar dom. Olikt mig. Men bra olikt.

Nåväl.Vilka plagg ska bort? Eller hur är leopardtightsen givna? Har fått hintar om annat av resesällskapet.



Och här är min favorit med Morrissey. Alltid varit det. Svårt att säga varför.




">

1 kommentar:

REMY.CREDIT sa...

Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta oss för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com