måndag 1 december 2008

Måndagsmopps

Börjar bli dags att göra såna årslistor. Sitter och funderar på hur vilka kategorier som bör vara med. Årets låt, Årets skiva, Årets spelning, Årets mat, Årets resa. Borde ju vara fler.

Blotta åsynen av riktiga gardiner och dess jävla stänger framkallar ep-anfall light hos mig. Jag var så otroligt otrevlig i går i två timmar när jag stod och trilskades med först strykjärnet sen jävla gardinstången. Alltså jag hatar såna grejer. Jag kommer aldrig ha såna. De jag höll på med i går var inte mina. Sen skämdes jag för att jag varit så arg. Som för några veckor sen när jag tappade varma mackor i ugnen. Och jag hör ett: -Vad gööör du?! Det luktar bränt!
Jag fick rabies. Kan ju inte säga att det händer frekvent att jag släpper ut ilska, och det är jag nöjd med. Låt det så vara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhaha måndagsmops. åh man känner sig så välkommen när du skriver det. Det är min Annica det.

Anonym sa...

Åh du har så fina snälla härliga kommentarer som man blir skitglad av. pöss.