tisdag 25 november 2008

Pump it up

Larse,(Anna-Karin), och jag har en bra kommunikation på nätet. Vi kan skriva så att vi hör den andra tala. Jag vet precis hur hon låter när hon skriver det där om SEEEN vänder man... Och hon vet hur jag låter med iiilskan. Frågan är om någon annan kan förstå.

10:34pmAnnica
hahaha
men det beror helt på stilen på dom
de får liksom inte vara för spetsiga
eller för runda
10:35pmAnna-Karin
oh nej, spets går bort, dom måste vara runda men samtidigt inte för fjortispoppiga.
10:35pmAnnica
exakt!
10:36pmAnna-Karin
skitsvårt. och inte smal klack och fan inte kilklack och inte hög klack. puh mycket me det där. kommer aldrig hitta
10:36pmAnnica
även jag är på jakt
svarta
10:36pmAnna-Karin
HAAATA kilklack!
RÖÖÖDA!
10:36pmAnnica
hahaha
tänkte just skriva det
HATA kilklack
10:37pmAnna-Karin
hahahah ibland tänker vi sjukt lika. ibland...
10:37pmAnnica
eller sån jävel med smal klack precis under hälen. sjuuukt fult
ja haha
10:38pmAnna-Karin
FYYYY fan!
10:38pmAnnica
jupp
10:38pmAnna-Karin
MAAAN tror dom är fina, SEEEN vänder man på dom!
10:38pmAnnica
EEEXAKT
dååå fattar man
10:38pmAnna-Karin
BEEEESVIKELSE!
10:38pmAnnica
iiilskaaa
10:39pmAnna-Karin
VAAARJE gång!
men den här gången ger jag inte upp.
10:39pmAnnica
aaalla b-tjejjer villl haa!
10:39pmAnna-Karin
åååhhh. fuck.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag HAAAATAR också kilklack!

annica sa...

Jamen det är ju jävulens påfund! Så jävla illa. Fattar inte. Bra där Anna!