fredag 22 augusti 2008

So sorry

Ber ödmjukast om ursäkt för min absoluta frånvaro. Datorn fungerar inte. Kaputt. Och semestern gör det ännu värre i dator-användar-frågan. På det så har jag varit borta. Cyklat Gotland runt. 35 mil. Inge lek. Och jag kommer inte göra om det. Även om det var fint. Men det var inte med glädje jag satte mig på cykeln fjärde dagen i rad och nio mil framför mig. Det var det inte. Men we made it. The worldest greatest.
I samtliga nerförsbackar hörde jag:
-Annica, du vi tar det lugnt nerför du. Inte full fart liksom.

Tror du ja. Fegsnörets bromsar tjöt i backarna medan jag bara gled ner. Ibland med bara en hand. Måste ju snyta mig med. Annars var det lite synd om kakan. Sadeln och allt.


Imorgon är det vernissage på vår utställning. Och jag är för närvarande så trött. Hoppas allt ser bra ut imorgon.
Jag kvällsbadade på Fårö.
Cyklarna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder på utställningen Annica!

nenalique sa...

satte på nils tv på måfå - och där var krunegård på sommarkrysset! såg du?

Anonym sa...

Å tack Anna! Kul att du kom. Verkligen.

Nena, vad är det du säger? Vad är det jag har missat. Måste kolla upp reprisen. Genast.