måndag 4 maj 2009

Bugg it up


Jag väljer att sammanfatta helgen med fabulösa citat. Först ut Larry:
- Håll käften, jävla afroqueen!
Detta sagt efter rosédryckande i Vitan och jag ville ha toalett. Tror hon syftade på flätorna i mitt hår och de nytillkomna fräknarna. Efter det blev det öl på Sonjas greken i solen och sen fick jag pannkaksmiddag.

Lördagen låg vi i Svandammsparken. Alla var där. Vi fortsatte den härliga dagen med att sörpla oss vidare till Bonden Bar där Jürg spelade. Då fick L ett sms som satte mitt sans ur spel. Det var en fransk man som skrev: "Jag ska komma sen. Nu jag drykka mojito hem." Bien sür. Våra tankar sprang mycket snabbt till ´Allå allå. I taxin på vägen hem snurrade Bas till angående en bekant som uppvisat lite tråkig attityd under kvällen:
- Det är INTE ett friskhetstecken när man går ut med gamla lumparkompisar eller!

Linda drömde hela kvällen om en cheeeseburgare.

Inga kommentarer: